• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Новини
  • Підсумки конкурсу національно-патріотичної пісні «Пісенний калейдоскоп» серед здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти Херсонської області у 2020 році (дистанційний формат)

Підсумки конкурсу національно-патріотичної пісні «Пісенний калейдоскоп» серед здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти Херсонської області у 2020 році (дистанційний формат)

2021-01-05

/Files/images/sticker-05.jpg

Інформація

про проведення обласного конкурсу національно-патріотичної пісні «Пісенний калейдоскоп» серед здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти Херсонської області у 2020 році (дистанційний формат)

Херсонським державним будинком художньої творчості 22 грудня 2020 року проведено обласний конкурс національно-патріотичної пісні «Пісенний калейдоскоп» серед здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти Херсонської області у 2020 році (дистанційний формат), який проведено з метою розкриття талантів юних виконавців з усіх районів Херсонської області, налагодження та зміцнення дружніх стосунків між учнівською молоддю різних районів Херсонської області, пошуку нових талантів, відкриття нових імен, популяризації українського сучасного мистецтва через пісенну творчість 22 грудня 2020 року проведено зазначений вище захід, у якому взяли участь 53 учасники із 10 закладів професійної (професійно-технічної) освіти.

Здобувачі освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти приймали участь у конкурсі у зазначених Положенням номінаціях: «Патріотична пісня», «Народний вокал», «Естрадний вокал».

У конкурсі приймали участь солісти-вокалісти (15 учасників), 5 дуетів, 1 вокальне тріо, 2 вокальні гурти. Найбільшу кількість номерів представлено у номінації «Естрадний вокал» (16 номерів).

Обласний конкурс засвідчив популярність вокального мистецтва. Активну участь взяли здобувачі освіти Державного навчального закладу «Херсонське вище професійне комерційне училище» (6 номерів), Державного навчального закладу «Херсонське вище професійне училище сервісу та дизайну» (4 номери), Державного професійно-технічного навчального закладу «Херсонський професійний ліцей зв’язку та поліграфії» (3 номери), Державного навчального закладу «Херсонське вище професійне училище ресторанного господарства» (3 номери), Херсонського професійного ліцею харчової промисловості (2 номери), Державного навчального закладу «Херсонський професійний суднобудівний ліцей» (2 номери), Державного навчального закладу «Білозерське професійно-технічне училище № 6» (1 номер), професійно-технічного училища № 22 смт Велика Лепетиха (1 номер), професійно-технічного училища № 27 м. Генічеська (1 номер).

Керівництвом навчальних закладів приділена значна увага розвитку вокального мистецтва та чіткому дотриманню умов Положення конкурсу.

З урахування особливостей організації дистанційного навчання, в умовах віддаленості учасників освітнього процесу, здобувачами освіти використовувались електронні освітні ресурси, онлайн сервіси та інструменти, за допомогою яких організовувався освітній процес з гурткової роботи під час дистанційного навчання.

Конкурс засвідчив розвиток художніх здібностей учнівської молоді, активізацію інтересу до творчої діяльності, відродження народної пісні, виявив поважне ставлення до національної культурної спадщини українського народу, творчий потенціал та здатність дітей проявляти творчу ініціативу.

Національно-патріотичною тематикою пронизані всі виступи конкурсної концертної програми з використанням національної символіки, атрибутики, рушників, вишиванок. Здобувачі освіти показали високий дух патріотизму, любові до своєї Батьківщини у номінації «Патріотична пісня», де представлені традиційні пісні українських виконавців, авторська творчість учнів закладів професійної освіти.

Разом з цим, журі конкурсу відзначило типові помилки, що негативно вплинули на художній рівень конкурсних творів: учасникам не вистачає емоції, інтонації, динаміки при виконанні твору; вчитися співати прикритими звуками; працювати над дикцією; співати та стояти на сцені до кінця пісні; співати плавно, не кричати під час виконання твору; під час виконання пісні використовувати тільки фонограму (-); на приспіві бек-вокал перекриває звучання основного виконавця; вдосконалювати сценічну культуру (взуття, зовнішній вигляд).

Переможці конкурсу нагороджені дипломами.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi